Здравко Димитров почти удвои феновете си в мрежата

Първите шестима в кметската надпревара успяха заедно да съберат значително количество последователи в нета в рамките на кампанията. Общо основните кандидати събраха близо 82 хиляди пловдивчани, които следват страниците им. В хода на цялата кампания всички те заложиха не само на съдържанието, но и на солидна реклама в социалните мрежи. 

Що се отнася до брой фенове във Фейсбук, първите трима имат страници, които функционират преди същинския старт на кампанията, и затова последователите им са в пъти повече. Най-значителен скок с цели 65% в хода на кампанията направи Здравко Димитров, който от близо 9 хиляди фенове в началото вече има над 16 хиляди. За същия период Атанасов и Каназирева успяха да привлекат по 1000-1500 нови поддръжници в мрежата.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?